مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت:یکی از راه های اصلی توانمندسازی مددجویان بهزیستی پرداخت وام های قرض‌الحسنه اشتغالزایی است که تحقق این مساله با همکاری بانک های عامل امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سید رحیم بخشی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران در نشست بررسی منابع جزء ۳ و ۴ بند (ب) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ که در بهزیستی مازندران برگزار شد، گفت: توانمندسازی افراد دارای معلولیت و سایرگروه هدف بهزیستی در محور اشتغال صورت می گیرد و نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی هدف اصلی  توانمند سازی و اشتغال معلولین و سایر گروه هدف را افزایش استقلال فردی، اجتماعی، اقتصادی در زندگی روزمره دانست و افزود: یکی از راه های اصلی توانمندسازی مددجویان بهزیستی پرداخت وام های قرض‌الحسنه اشتغالزایی است که تحقق این مساله با همکاری بانک های عامل امکان پذیر خواهد بود.
مدیر کل دفترهماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران ضمن لزوم همکاری بیشتر بانک‌های عامل استان در توزیع اعتبارات جهت تحقق تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال‌جاری تاکید کرد و گفت: مقوله اشتغال از مهمترین دغدغه های مددجویان بهزیستی است و این امر مستلزم همت و نگاه ویژه همه دستگاه هاست.
وی در پایان گفت: نباید از ظرفیت بانک ها در جهت توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی غفلت کرد و همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیت‌ بانک ها و سایر دستگاههای اجرایی و اقشار مردم ما را در خدمت رسانی کمک می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد