با حضور نوری استاندار مازندران، دادبود سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سلیلی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بریمانی مدیرکل بهزیستی، اسماعیلی مشاور استاندار در امور معلولین، خامه ور معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی جلسه شورای ساماندهی سالمندان و ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان مازندران بصورت وبیناری و برخط با فرمانداران سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه ترحم آمیز نسبت به اقشار مختلف نداریم، گفت: امروزه در اکثر شاخص های تحلیل اجتماعی جهانی، بحث توجه به کلیه اقشار جمعیت از یک ارزش واحد برخوردار است.
وی با بیان اینکه برای حضور شهروندان در محیط جامعه می توان زمینه بهتری فراهم کرد، افزود: برای حضور سالمندان نیز باید شرایط بگونه ای مهیا شود تا امکان دسترسی آنان به کلیه خدمات آسان باشد.
مقام عالی دولت در استان با مهم برشمردن استفاده از تجربه سالمندان در امورات گفت: در بحث خیرین، مدیریت زمان انجام شد و باید آنرا تقویت کنیم و از تجربه های زیسته سالمندان نیز استفاده کرد.
استاندار مازندران سرای محله در پارک ها را مکان مناسبی برای نشست ها و جلسات این عزیزان دانست و تصریح کرد: سالمندان تجارب ارزشمندی دارند و نباید دچار خمودگی شوند.
وی رویکرد طرح محیط دوستدار سالمند را ضروری برشمرد و تاکید کرد: فرمانداران در این موضوع ورود جدی داشته باشند و سند سالمندی را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد