به مناسبت هفته بهزیستی ، یک مرکز کاردرمانی جهت خدمت رسانی به مراجعین در محل اداره بهزیستی شهرستان بستک افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ادامه برنامه های بهزیستی شهرستان و در واپسین روزهای پر جنب و جوش این هفته ، یک مرکز کاردرمانی جهت خدمت رسانی به مراجعین با حضور مسئولان شهرستان در محل اداره بهزیستی شهرستان بستک افتتاح گردید.

رئیس بهزیستی بستک افتتاح مرکز کاردرمانی در محیط اداره را قدمی بزرگ و ارزشمند برای اداره بهزیستی شهرستان دانست و گفت:از این پس مددجویان نیازمند به کاردرمانی بدون نیاز به مراجعه به مراکز استان ،اتلاف وقت و هزینه ایاب و ذهاب می توانند از خدمات کاردرمانی در خود شهرستان و بصورت رایگان و با کمترین هزینه از این فرصت بهرمند شوند.

علی غنایی در ادامه گفت: کاردرمانی می تواند به کودکان دارای اختلال در مهارتهای حرکتی ،یادگیری،حمایت عاطفی اجتماعی ،پردازش حسی و...و بزرگسالان دارای بیماری هایی نظر پارکینسون ،دیسک کمر،فلجی اندام های حرکتی و... در راستای رفع مشکل کمک نماید.

غنایی اضافه کرد : نزدیکی دو شاخه از توانبخشی یعنی فیزیوتراپی و کاردرمانی از این جهت که مرکز فیزیوتراپی نیز در محیط اداره دایر است می تواند نقطه عطفی در راستای پیشبرد اهداف دو مرکز(فیزیوتراپی -کاردرمانی )از جهت همکاری و تبادل نظر باشد.

گفتنی است عطرافشانی گلزار شهدا ، ، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ، برگزاری مانور خودروهای خدمات سیار اورژانس اجتماعی ، بازدید از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان خیرالنساء عباسی جناح ، بازدید از موسسه خیریه سلمان فارسی روستای آل احمدان ، برگزاری میز خدمت در شهر هنگویه و روستای چاه بنارد ، دیدار با خانواده های تحت پوشش، برگزاری مسابقه فوتبال در محلات کم برخوردار۲۰۲۰ و دیدار با فرماندار شهرستان از دیگر از برنامه های بهزیستی میناب در طول ایام گرامیداشت هفته بهزیستی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد