به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی  و در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف ، رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان در منزل یکی از زنان سرپرست خانوار حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی  و در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف ، حمیده بازگشا جاودان رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان در منزل یکی از زنان سرپرست خانوار حضور یافت .

در این بازدید ضمن سرکشی از اشتغال خانگی این بانوی سرپرست خانوار ، مشکلات معیشتی و مسکن خانواده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان هدف از این دیدارها را دلجویی از مددجویان  در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: حضور در منزل مددجویان باعث آشنایی هر چه بیشتر با مسائل و مشکلات این عزیزان شده و موجب تسریع در حل دغدغه های آنان می‌شود.

گفتنی است عطرافشانی گلزار شهدا ، ملاقات مردمی رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان با مددجویان و مراجعین ، برگزاری مانور خودروهای خدمات سیار اورژانس اجتماعی ،واگذاری مسکن و افتتاح اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهرستان بخشی برنامه های بهزیستی رودان در طول ایام گرامیداشت هفته بهزیستی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد