در ایام گرامی‌داشت هفته بهزیستی، سومین مرکز مثبت زندگی شهرستان سنقروکلیایی با کد ۴۴۰۶، جهت خدمت‌رسانی به به جامعه هدف بهزیستی این شهرستان افتتاح شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
 
این مراسم با حضور مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه، رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی و همچنین مسئولین ارشد این شهرستان ازجمله؛ علی قربانی-فرماندار، ابراهیم بشیری-شهردار، سرهنگ مرادی-جانشین فرمانده سپاه، اله‌رضا اعظمی-رئیس شورای شهر، مصطفی امینی-معاون فرماندار، علی‌اوسط کماسی-مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی و یحیی سالاری-عضو شورای شهر برگزار شد.

در این مراسم بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برکات سفر علی‌محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان سنقروکلیایی گفت و افزود: اقدامات انجام شده و امتیازات اعطاییِ این سفرِ برپرکت، در تاریخ بهزیستیِ این شهرستان کم‌نظیر بوده است.

شهبازی در ادامه، از همدلی و همنوایی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسانِ شهرستان سنقروکلیایی گفت و عنوان کرد: دلیل پیشرفت امور و رضایت مردم این شهرستان از دولت، یکدست بودن و یکدل بودن مسئولین این شهرستان با یکدیگر برای خدمت به شهروندان است.

در ادامه‌ی این مراسم، فرماندار، شهردار و مسئولین شورای شهر سنقروکلیایی، از تکریم ارباب رجوع و همچنین اقدامات و خدمات اداره بهزیستی این شهرستان به جامعه هدف، ابراز رضایت کردند.

بهزاد شهبازی پس از اتمام مراسم افتتاحیه مرکز مثبت زندگی ۴۴۰۶، جهت بازدید و دیدار با کارکنان، به اداره بهزیستی این شهرستان رفت و دقایقی را با رئیس و کارکنان بخش‌های مختلف این اداره به گفت‌وگو نشست.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد