مراسم سوگواری سومین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) و سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در نمازخانه استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ مراسم سوگواری سومین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) صبح امروز (پنج شنبه)  با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس استان در نمازخانه استانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم استاندار گیلان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، از حضور همه عزیزانی که در این مراسم معنوی حضور یافته اند، قدردانی کرد.

در این مراسم معنوی حاضرین دلداده و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع)، با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و مداحی ذاکر اهل البیت(ع) و برگزاری زیارت عاشورا، یاد و خاطره امام حسین(ع)، وفاداری حضرت اباالفضل العباس (ع) و یاران باوفای ایشان را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم سوگواری، آریا طوفانی مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی بهزیستی گیلان نیز حضور بهم رسانیده و به ساحت مقدس ائمه اطهار و حضرت سیدالشهدا(ع) عرض ارادت نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد