دماوند | اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی

اجتماع بزرگ ۹ دی در میدان امام خمینی(ره) شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران در این مراسم محسن معادی رئیس بهزیستی شهرستان دماوند به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی در اجتماع حماسه ۹ دی شرکت کردند.

معادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت : حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ' مظهر نفوذ ناپذیری فتنه آمریکایی'، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردکی آمریکا حکایت دارد.

وی افزود:با اشاره به اینکه حماسه مردم در ۹ دی حاصل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام واستحاله کشور از درون وجود ندارد آمده است. نمونه این پیام ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد، نیز به دشمن منتقل شده بود.

معادی گفت :اکنون پس از گذشت ۱۴ سال از خلق حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تبیین رخدادهای سال ۸۸ از جمله ابعاد فتنه و چگونگی خلق حماسه نهم دی به ویژه پیشتازی ملت غیور و ولایت‌مدار در خلق حماسه یوم الله نهم دی برای نسل جوان جامعه هدف بهزیستی ضرورتی انکارناپذیر است تا انقلاب اسلامی با رفع برخی شبهات جوانان و نوجوانان و تربیت نسلی آگاه و متعهد از دسیسه‌های پایان‌ناپذیر دشمنان اسلام در امان بماند و نسل کنونی برای مقابله با فتنه‌های پیش‌رو آماده شود.

 معادی افزود :بی‌شک جوانان و نوجوانان بصیر و انقلابی جامعه هدف بهزیستی پرچمداران حرکت ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی در سایه رهبری، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف خواهند بود و تلاش در جهت تحقق این مهم نیز از مددجویان عزیز بهزیستی شهرستان به عنوان بخشی از مردم شریف شهرستان انتظار می‌رود.

کد خبر 98662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد