شهریار |حضور رئیس بهزیستی در نماز جمعه به مناسبت هفته معلولین

ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار به همراه افراد دارای معلولیت نخبه به مناسبت هفته ی معلولین در نماز جمعه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ همزمان با گرامیداشت هفته افراد درای معلولیت،   ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریار بهمراه تنی چند از افراد دارای معلولیت در نمازجمعه واقع در مصلی شهرستان با هدف حضور معلولین در تمامی جنبه‌های سیاسی و اجتماعی حضوریافتند.

در مشروح خطبه، سیدحسین حسینی نوری ضمن خداقوت و تشکر از مدیر و کارکنان بهزیستی جهت ارائه خدمات به معلولین و نیازمندان شهرستان از دستگاه های ذیربط خواستار همکاری در راستای حل مشکلات قشر معلولین ازجمله مناسب سازی معابر و شهر شد.

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته خاطر نشان کرد؛ هدف از تعیین روز جهانی افراد دارای معلولیت، ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط بـه معلولیت‌ها و افزایش آگاهی‌هایی بوده کـه می‌بایست منتج به پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی شود.

وی در پایان خواستار اهتمام دیگر دستگاه های اجرایی و خیرین در این امر خطیر و خداپسندانه در جهت رفع آلام، بروز توانمندی ها، افزایش کیفیت زندگی و احقاق حقوق قانونی معلولان شد و افزود: مناسب سازی معابر و محیط های شهری به گونه ای طراحی شوند تا افراد دارای معلولیت بتوانند همچون افراد عادی در اماکن عمومی و شهری تردد کنند.

کد خبر 97187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد