جلسه مشترک مدیریت بهزیستی شهرستان سنندج و اداره گمرکات استان کردستان

روز سه‌شنبه مورخه ۱۴ آذرماه جلسه مشترک مدیریت بهزیستی شهرستان سنندج و اداره گمرکات کردستان در راستای همکاری ادارات با بهزیستی در خصوص کمک به معیشت مددجویان تحت پوشش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان ، این دیدار در اداره گمرکات استان و با حضور ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج ، امیدی ناظر گمرکات کردستان و مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان سنندج برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ابراهیمی ضمن تشریح اقدامات و خدمات سازمان بهزیستی به مشکلات و مسائل مددجویان در حوزه های مختلف اشاره و عنوان کرد: با توجه به اعتبارات محدود سازمان و دامنه وسیع نیازمندی های افراد تحت پوشش، این سازمان نیازمند مشارکتهای مردمی افراد خیر و همکاری تمامی ارگان ها، نهادهای حمایتی و ادارات دولتی می باشد.

وی با اشاره به جامعه هدف ۱۰ هزار نفری بهزیستی و ارائه خدمات از طریق بیش از ۱۰۰  مرکز و موسسه تحت نظارت ، اهتمام کلیه مدیران استان در جهت عمل به وظیفه اجتماعی خود و مشارکت در تامین درصدی از نیازهای مددجویان را حیاتی برشمرد و خواستار مساعدت بیش از پیش فعالین اقتصادی ، تجار ، صاحبان صنوف و ... در رسیدگی به نیازهای افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی شد.

در ادامه امیدی ناظر گمرکات کردستان ضمن خوش آمدگویی به مدیریت بهزیستی و مجموعه تحت امر با اشاره به خدمات گمرکات استان از اعلام آمادگی این اداره در جهت عمل به وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار تحت پوشش بهزیستی ، خاطرنشان کرد ؛ آمادگی داریم با مشارکت تجار و بازرگانان و صاحبان صنایع نسبت به کمک به جامعه هدف بهزیستی همکاری کنیم.

کد خبر 96511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد