پیشوا | نشست با مدیران مراکز اقامتی میان مدت

سرپرست جدید بهزیستی شهرستان پیشوا به منظور بررسی نحوه عملکرد و خدمت رسانی مراکز اقامتی میان مدت جلسه‌ای با حضور کارشناسان پیشگیری و صاحبین امتیاز مراکز اقامتی در بهزیستی شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا در این جلسه ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه، مطالعه و اجرای کامل دستورالعمل ها و همچنین نظارت هرچه بیشتر بر مراکز را مورد تاکید قرار داد و همکاری بیشتر، دقت و نظارت دقیق تر بر کارکنان تحت مدیریت مسئولین مراکز اقامتی را یکی از عوامل موفقیت آنها برشمرد.

وی ضمن اشاره در خصوص عملکرد صحیح مراکز گفت: تمام صاحبین امتیاز مراکز می بایستی بر دستورالعمل های سازمانی مرتبط با مرکز خود احاطه داشته و دقیقا بر مبنای موارد ذکر شده در آن فعالیت کنند.

موسوی هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء کیفیت خدمات در مراکز، بررسی مسائل و مشکلات مراکز اقامتی، ارائه پیشنهادات و پیشگیری از آسیب‌های روانی بهبود یافتگان در محیط جامعه و خانواده و راه اندازی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان از اعتیاد که از جمله دغدغه های و اموراتی هست که همواره مدنظر مسئولین قرار گرفته است عنوان کرد.

کد خبر 95606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد