شهرری | بازدید ذیحساب اداره کل بهزیستی استان  تهران از بهزیستی شهرستان ری

ذیحساب اداره کل بهزیستی استان تهران به اتفاق هیات همراه با هدف بررسی چالشها و مسائل مالی و اعتبارات بهزیستی شهرستان ری ازبرخی مراکز این اداره باز دید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، احمد ابوالحسنی ذیحساب بهزیستی استان تهران به اتفاق هیات همراه با هدف بررسی چالشها و مسائل مالی و اعتبارات بهزیستی شهرستان ری ازمراکز دولت آباد و تامین و توسعه ۲۲ بهمن (کوروس) این اداره بازدید کرده وپس از بازدید در جلسه بررسی مسائل و چالشهای مالی و اعتباری اداره بهزیستی شهرستان ری با حضور مدیر، معاونین، مسئولین دفاتر و پرسنل ذیحسابی این ادراه شرکت کردند.

احمد ابوالحسنی ذیحساب بهزیستی استان تهران بیان داشت؛ مجموعه اقدامات بهزیستی شهرستان ری در زمینه رعایت الگوهای مصرف و بهره برداری بهینه از امکانات موجود ارزشمند است و خواستار استمرار این حرکت مثبت در چارچوب سیاست‌های ابلاغی شد و نقش عامل ذیحساب در شفاف سازی اطلاعات مالی را یادآورشدوگفت :کار درامور مالی وحسابداری دربهزیستی از حساسیت واهمیت خاصی برخوردار است لذا همکاران شاغل در امور مالی باید دقت نظر بیشتری به این موضوع داشته باشند وبه اصول وقواعد آن اشرافیت کامل  داشته باشند.

ابوالحسنی در ادامه نظم وانضباط کاری را از خصوصیات بارز کارشناسان مالی عنوان کرد وافزود:اشرافیت کارشناسان این حوزه به قوانین و مطالعه اصول مالی ومحاسباتی، مدیریت اسناد ونحوه تشکیل آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و انتظارمیرود عامل ذیحساب دقت نظرویژه ای به این موضوع داشته باشد.

 ذیحساب بهزیستی استان تهران در ادامه با توضیحاتی در خصوص اعتبارات استانی، صرفه جویی بر اساس دستورالعمل ابلاغی را مجددا متذکر شد وافزود: بیشترحجم کاردرشهرستان ها با کارهای مالی همچون پرداخت حقوق و دریافت کسور و پرداخت تنخواه‌های ضروری می باشد و این وظیفه برعهده عاملین ذیحساب است که باید بر اساس صرفه وصلاح سازمان نسبت به آن دقت نظر و اقدام نمایند.  

در ادامه جلسه حاظرین به بیان چالشها و مسائل مالی و اعتباری  حوزه های خود پرداختند و احمد ابوالحسنی ذیحساب بهزیستی استان تهران و هیات همراه پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان در این جلسه بودند.

کد خبر 95387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد