پیام تسلیت مدیرکل  بهزیستی کردستان در پی درگذشت همکار محترم مرحوم سامان حسن زاده

در پی درگذشت" مرحوم سامان حسن زاده " همکار شاغل در بهزیستی کردستان، مدیر کل بهزیستی استان کردستان در پیامی این ضایعه دردناک را به همکاران بهزیستی استان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان :  متن پیام تسلیت بدین شرح است.

بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

بدون تردید خدمات بی شائبه همکار زحمتکش  ( مرحوم سامان حسن زاده ) که عمر خود را وقف خدمت به جامعه هدف نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و همین خدمات به عنوان بخشی از باقیات الصالحات عمر پر ثمر ایشان محسوب خواهد شد.

این همکار عزیز جلوه ای از صبوری، فداکاری بود و بی شک روح بلند این مددکار پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند،اعتبار آدمها به بودنشان نیست به دلهره ای است که بعداز نبودنشان حس میشود.تو آنقدر خوب بودی که وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها می نگاریم تا بدانی یادت برایمان همیشه عزیز بوده و تا همیشه عزیز خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این همکار ارزشمند را به بستگان مکرم آن عزیز سفر کرده، همکاران ایشان و جامعه بزرگ بهزیستی استان کردستان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 حسین رسولی 

مدیرکل 

کد خبر 94628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد