سنجش کارآمدی با میزان تکیه بر روش های علمی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست علمی کاربردی مدیران کل استان ها و اولین رویداد ملی روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها با اهدای لوح سپاس از مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی تجلیل کرد. در این لوح که به مناسبت کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد ادارات کل در هفته بهزیستی اعطاء شده آمده است؛

خواهر ارجمند سرکار خانم فرگل صحاف ابراهیمی

مدیرکل محترم بهزیستی آذربایجان شرقی

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکیه بر روش های نوین علمی، رویکردهای تحولی و رهیافت های اجتماعی بر اساس نیاز جامعه و مقتضیات زمان در راستای توسعه پایدار، تثبیت و تقویت نظام سلامت، گسترش رفاه و بهبود وضعیت آحاد جامعه از سوی تلاشگران عرصه های خدمت و دستگاه های دولتی از شاخصه های اصلی سنجش کارآمدی، افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی محسوب می گردد.

با توجه به ارزیابی و تایید عملکرد آن استان "در سطح عالی" توسط دبیر محترم ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی و نظر به تلاش ارزنده یکایک همکاران محترم آن استان در راستای ارتقاء کارآمدی، بهره وری و پاسخگویی و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی، ضمن ابراز تبریک، از تلاش ارزشمند و موثر جنابعالی و همکاران خدوم و ساعی آن اداره کل صمیمانه قدردانی می نماید.

استمرار توفیقات سازمان را در جهت تحقق و اعتلاء اهداف و خدمات رسانی مطلوب به آحاد جامعه هدف از خداوند منان مسالت می نمایم.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 93465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد