مریوان ،نشست صمیمی در مدرسه کودکان استثنایی باغچه بان

نشستی صمیمی با حضور اداره بهزیستی شهرستان مریوان و بنیاد علوی ،با مدیر و عوامل آموزشی مدرسه کودکان استثنایی باغچه بان مریوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ؛کریم پناهی مدیر مدرسه باغچه بان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین اعلام کرد ،مدرسه کودکان استثنایی با هدف آموزش و پرورش کودکان با مشکلات ویژه و یا توانخواهان آموزش پذیر و تربیت پذیر فعالیت مینماید .

پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان اعلام کرد: از آنجایی که دانش آموزان تحت آموزش در این مدرسه جزء جامعه هدف بهزیستی میباشند ،وجود تعامل بین بهزیستی و مدرسه کودکان استثنایی در پیشبرد اهداف مدرسه و همچنین ارائه خدمات شایسته به دانش آموزان لازم و ضروری است .

در ادامه فتاحی مسئول موسسه بنیاد علوی در شهرستان مریوان اظهار کرد ،بنیاد علوی یک موسسه غیر دولتی بوده و تحت نظارت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با هدف توسعه فعالیتهای محرومیت زدایی و توانمند سازی و همچنین آبادانی و پیشرفت مناطق محروم فعالیت مینماید .

مریوان ،نشست صمیمی در مدرسه کودکان استثنایی باغچه بان

وی ضمن انجام بازدید میدانی از مکان فیزیکی مدرسه و بررسی تجهیزات اداری، در خصوص اختصاص اعتبارات ویژه به این مدرسه بابت تعمیر و تجهیز قول مساعد دادند .

در پایان ، حاضرین در جلسه با تعدادی از دانش آموزان دیدار کردند.

کد خبر 92826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد