برگزاری دومین کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در سطح ملی

معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی درجلسه‌ای که با حضور کلیه روسای شهرستان‌ها و کارشناسان پیشگیری از اعتیاد به‌صورت اسکای روم برگزار شد از آغاز دومین کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور خبرداد.

غلامحسین دلبری، گفت: در اسفند ماه سال گذشته کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با موضوع کلی "والد آگاه ،فرزندایمن " و موضوع اختصاصی آیا دوست فرزندت را می‌شناسی؟ درسطح استان اجرا گردید. این کارزار درسال جاری نیز اجرا و درهفته مبارزه با موادمخدر با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و برون سازمانی با تلفیقی از پیام‌های پیشگیری از اعتیاد جهت عموم مردم توانست درفضای مجازی بیش از 16 هزار و 500 نفر مخاطب را تحت پوشش برنامه‌های آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد قراردهد.

وی افزود: کارزار رسانه‌ای امسال در بازه زمانی 2 الی 15آبان ماه با موضوع اختصاصی "آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست" با همکاری تمام ادارات و ظرفیت‌های استانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. مخاطب اصلی این کارزار والدین می‌باشند. رونمائی از  این کارزار رسانه‌ای فوق دوم آبان ماه با حضور معاون استاندار و اعضای کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر در محل استانداری برگزار و همزمان در کلیه شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌گردد.

کد خبر 92648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد