به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه مورد بررسی قرار می گیرد و توسط اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات جامعه هدف رسیدگی می شود.
نظر شما