مریوان/ نشست صمیمانه محلات کم برخوردار سرشیو،کوماسی و گلچیدر

در راستای خدمت به جامعه هدف و دیدار چهره به چهره ساکنین محلات کم برخوردار سرشیو ،کوماسی و گلچیدر ، در ۱۹ مهرماه سال جاری نشستی صمیمانه با حضور اداره بهزیستی شهرستان مریوان ،کمیته امداد امام خمینی (ره)،بخشداری سرشیو (شهدای چناره)،شورای روحانیت،موسسات خیریه باران رحمت و نیکوکاران نواندیش و مرکزCBR روستایی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان مریوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ؛پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان ضمن خیر مقدم به مدعوین،با اعلام اینکه تعداد ۲۷۱ پرونده حمایتی در دو حوزه توانبخشی و اجتماعی در این سه دهستان موجود میباشد ،کلیاتی را در خصوص طرح محلات کم برخوردار ارائه نموده واعلام نمود که طبق برنامه استانی طرح مذکور برای سه دهستان سرشیو ،کوماسی و گلچیدر از مورخه ۲۵ لغایت ۲۷ مهرماه سال جاری اجرا خواهد شد که طی آن نشستی صمیمانه و چهره به چهره بین مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی با جامعه هدف سازمان بهزیستی انجام خواهد شد .

احمدی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به فعالیت دو ساله این نهاد در اجرای طرح محلات کم برخوردار ،تجارب خود را در این زمینه در جلسه مطرح نمود.

در ادامه نمایندگان ادارات و همچنین مسئولین واحدهای اداره شامل ،حراست ،معاون ،مشارکتهای مردمی،مدیریت عملکرد،مسئول مراکز مثبت زندگی، مسکن ،اشتغال و.. هر کدام مطالبی در خصوص موقعیت جغرافیایی سه دهستان مذکور را ارائه نموده و بطور مجزا با رعایت کلیه جوانب محل پیشنهادی خود را جهت برگزاری مراسم اعلام نمودند .

در پایان، اخدر با جمع بندی پیشنهادات حاضرین، روستاهای جانوره و ویله را بدلیل مرکزیت بین سه بخش مذکور ،به عنوان محل اجرای مراسم انتخاب نموده و از کلیه ادارات و نهادهای مربوطه درخواست همیاری و همکاری نمود.

مریوان/ نشست صمیمانه محلات کم برخوردار سرشیو،کوماسی و گلچیدر

مریوان/ نشست صمیمانه محلات کم برخوردار سرشیو،کوماسی و گلچیدر

کد خبر 91641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد