طرح ملی ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور در ۶ محله استان کردستان برگزار می شود

جلسه برنامه ریزی طرح ملی ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور،ویژه استان کردستان با حضور مدیرکل ،معاونین و روسا در دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه جلسه برنامه ریزی این طرح گفت: این طرح در ۶ محله کم برخوردار استان کردستان برگزار می شود و بر این اساس در یک نشست بزرگ در بهزیستی با حضور مسئولان موسسات خیریه، برخی بانک ها، دستگاه های ذیربط و بخش های دولتی و غیردولتی در این اجتماع شرکت می کنند.

وی بیان کرد: اعلام آمادگی خوب گروه های شرکت کننده برای کمک به ارائه خدمات در محلات کم برخوردار انجام گرفته و برخی بنیادهای خیریه کارهای متعدد و متنوعی همچون تعمیر اساسی مسکن مددجویان،اشتغال خانگی را بر عهده گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر محله محوری این طرح گفت: همچنین در این طرح گفت‌وگو و درد دل صمیمانه با مددجویان و معلولان انجام می شود تا بدانند که مسوولان در کنار آنها هستند و این روشی هست که هم در آموزه های مذهبی ما بر آن تاکید شده و هم پروتکل مدون شده و علمی در مدیریت نوین جهانی است.

طرح ملی ۱۰۰ محله کم برخوردار در کشور در  6 محله استان کردستان برگزار می شود

طرح ملی ۱۰۰ محله کم برخوردار در کشور در  6 محله استان کردستان برگزار می شود

طرح ملی ۱۰۰ محله کم برخوردار در کشور در  6 محله استان کردستان برگزار می شود

وی خاطر نشان کرد: بر اساس زمان بندی انجام شده‌،این طرح در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه بمدت سه روز با حضور مشاوران رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان برگزار می شود.

در استان کردستان ۶ محله کم برخوردار انتخاب شده اند که به شرح ذیل می باشد :

سنندج محله های نایسر،فرجه

مریوان سرشیو،گلچیدر،کوماسی

دهگلان بلبان آباد

کد خبر 91200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد