جلسه هماهنگی برنامه‌های روز جهانی سالمند در شهرستان بیجار

روز پنجشنبه ششم مهرماه جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی سالمند، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی نابینایان در شهرستان بیجار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ در این جلسه که با حضور رئیس بهزیستی بیجار، مسئول و کارشناسان امور توانبخشی و مسئولین فنی مراکز مثبت برگزار شد در خصوص برنامه‌های روز جهانی سالمند(۹ مهرماه)، روز جهانی ناشنوایان(۸ مهرماه) و روز جهانی نابینایان(۲۳ مهرماه) بحث و گفتگو کردند.

غلامرضا محمد میرزایی رئیس بهزیستی بیجار ، ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت این ایام بویژه تکریم سالمندان تاکید کرد و گفت: کارشناسان امور توانبخشی با همکاری مراکز مثبت و شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات رایگان به سالمندان و برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت سلامت جسم و روان سالمندان اقدام نمایند. 

در ادامه جلسه برگزاری کارگاههای آموزشی با همکاری شبکه بهداشت برای سالمندان و توانخواهان با معلولیت شنوایی و بینایی، تکریم سالمندان، بازدید از منزل سالمندان و توانخواهان با معلولیت بینایی و شنوایی، برگزاری مسابقات بومی محلی ویژه سالمندان، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان خانواده‌های دارای معلولیت شنوایی و بینایی مورد تصویب اعضای جلسه قرار گرفت.

کد خبر 90514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد