احیا و گسترش فرهنگ پایداری و تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس

دشمن در جنگ تحمیلی به دقت تعداد لشگریان، سربازان و امکانات ما را ارزیابی کرد اما در محاسباتش اشتباه کرد و به مخیله‌اش نمی‌آمد که یک روحانی و مرجع تقلید بتواند به مثابه یک فرمانده نظامی جنگ را به بهترین روش مدیریت کند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل خراسان رضوی در همایش جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید، گفت: هشت سال دفاع مقدس مانند یک دانشگاه انسان‌سازی بوده و باعث پرورش استعدادهای بی‌نظیر و گسترش فرهنگ رشادت و از خودگذشتگی در جامعه گردیده است. بزرگداشت آن دوران باعث می‌شود تا ما یادمان بیاید کجا هستیم، چه هدف و مقصودی داریم، به کجا می‌رویم و در این برهه حساس تاریخی چه می‌خواهیم بکنیم و چه وظایفی برعهده داریم.

خالقی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی به دقت تعداد لشگریان، سربازان و امکانات ما را ارزیابی کرد اما در محاسباتش اشتباه کرد و به مخیله‌اش نمی‌آمد که یک روحانی و مرجع تقلید بتواند به مثابه یک فرمانده نظامی جنگ را به بهترین روش مدیریت کند و مردمی داشته باشیم که با تاسی از فرهنگ دینی و قیام امام حسین(ع) تا این حد پای ارزش‌های خود و ایستادگی در مسیر استکبار جانفشانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که این جنگ یک گنج است، آیا خواهیم توانست این گنج را استخراج کنیم؟! اگر تاریخ معاصر را به دقت بررسی کنیم، بسیاری از مسائل صدر اسلام را در تاریخ معاصر و جنگ تحمیلی می‌توانیم مشاهده کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل خراسان رضوی، افزود: ما یک تکلیف سازمانی به عهده داریم و یک وظیفه بخاطر اینکه مسلمانیم به ما تکلیف می‌شود. جهاد تبیین و موضوع عفاف و حجاب یکی از این موارد است که باید در این راستا اهتمام خود را به کار بندیم تا مدیون خون شهدا نشویم.

کد خبر 90350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد