برگزاری دومین جلسه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی  در کامیاران

دومین جلسه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در فرمانداری کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان، این جلسه در سومین روز از مهر ماه سال جاری با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار، نماینده ی معلولین شهرستان ، شهرداری ، بخشداری، نظام مهندسی، میراث فرهنگی ، آموزش و پرورش، اتاق اصناف و رییس و کارشناس مناسب سازی بهزیستی کامیاران برگزار شد.

صلاح الدین زارع ، معاون فرماندار بعد از تاکید بر اینکه مناسب سازی یک رسالت تکلیفی بین بخشی و فرابخشی می باشد، همکاری و همراهی دلسوزانه و مستمر تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را جهت رسیدن به اهداف عالی در این امر مهم ، ضروری خواند .

وحیده باتمانی رییس بهزیستی کامیاران بعد از تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و قدردانی از حضور و زحمات اعضای کمیته مناسب سازی شهرستان، بر اهمیت وافر اجرایی نمودن مصوبات تاکید نمود و خاطر نشان کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود بهره بگیرند و آنرا تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.

تعیین وسیله نقلیه عمومی مناسب سازی شده جهت استفاده ی معلولین عزیز از جمله مصوباتی بود که همه ی اعضای کمیته قول همکاری لازم در تحقق این امر را اعلام نمودند؛ همچنین مصوب گردید با بازگشایی مدارس برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با ضوابط مناسب سازی و همچنین مناسب سازی ساختمان مدارس در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است که در پایان طی حکمی از طرف فرماندار، ایرج گیلاسی نماینده معلولین شهرستان به عنوان مشاور فرماندار در امور معلولین معرفی گردید.

کد خبر 90070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد