برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان مسکن استان

کارگاه آموزشی کارشناسان مسکن بهزیستی استان ، باحضور مدیرکل ،معاون مشارکت ها ،مدیر بهزیستی شهرستان سنندج و مدیر ارزیابی عملکرد سازمان ، کارشناسان مسکن استان ومسولین فنی مراکز مثبت مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۹در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

پرویز ساعدی معاون مشارکت ها ضمن خیر مقدم به کلیه همکاران به تشریح فعالیت های حوزه مسکن و اهمیت و ضرورت برگزاری کارگاه اموزشی ،انتظارت حوزه از شهرستانها ،ضروریات هرچه بهتر اجرای طرح ها و تفاهم نامه ها ،ضرورت تعامل شهرستانها با دستگاههای اجرایی،دقت در کار و پاسخگویی بموقع پرداخت.

سپس حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان ضمن تقدیر از حوزه مشارکت های مردمی به جهت برگزاری دوره به نکات قابل توجه اشاره کرد.

رسولی ظرفیت های موجود در حوزه مسکن بخصوص منابع نامحدود کمک به خرید و احداث مسکن ،تفاهم نامه های موجود در این حوزه و پای کار بودن کلیه دستگاهها در این بخش رامهم دانست.

وی به کارگزاران بخش مسکن توصیه کرد که تلاش ها در این زمینه ماندگار و با اهمیت خواهند بود و تسلط بر بخشنامه ها و دستورالعمل ها و همچنین داشتن اطلاعات کافی و دقیق از جامعه هدف را ضروری دانست.

در ادامه حبیب الله ابراهیمی مدیر شهرستان سنندج و خاکی مدیر ارزیابی عملکرد سازمان به بیان دیدگاهها و همچنین چالش های موجود در این حوزه پرداخته و براساس تجارب ارزنده خود پیشنهادات موثری ارائه دادند .

در ادامه مسئولین سازمان و کارشناسان دفتر مسکن، آموزش های لازم را طی ۵ ساعت به سمع و نظر مدعوین رسانیده و ساعت اخر دوره نیز پس از تبادل تجربات وتبادل نظر کارشناسان به پایان رسید.

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان مسکن استان

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان مسکن استان

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان مسکن استان

کد خبر 89364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد