بهره‌مندی یک هزار و ١١١ خانوار از کمک‌های بلاعوض بهزیستی به‌منظور احداث و خرید واحد مسکونی

میز ارتباطات مردمی با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی درمسجد حضرت محمد(ص) واقع در توس ۴۰ برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در راستای خدمت بی‌واسطه به مردم و سیاست دولت سیزدهم، میز ارتباطات مردمی با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی درمسجد حضرت محمد(ص) واقع در توس ۴۰ برگزارشد. مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی در این مراسم، گفت: در سال گذشته یک هزار و ١١١ خانوار تحت پوشش بهزیستی از کمک‌های بلاعوض به‌منظور احداث و خرید واحد مسکونی برخوردار شده‌اند.

بهره‌مندی یک هزار و ١١١ خانوار از کمک‌های بلاعوض بهزیستی به‌منظور احداث و خرید واحد مسکونی

دکتر مسعود فیروزی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص وضعیت رسیدگی به مسکن مددجویان، گفت: در سال گذشته مبلغ 15 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات جهت کمک به ودیعه مسکن افراد دارای معلولیت و سایر مددجویان به حساب 385 سرپرست خانوار واریز شده است. همچنین مبلغ یک میلیارد تومان کمک بلاعوض بابت تعمیر و اجاره به 67 خانوار تحت پوشش تعلق گرفته است. در سال جاری نیز تاکنون 112 واحد مسکونی جهت احداث و خرید با رقمی معادل 16 میلیارد و 594 میلیون تومان صورت گرفته است. همینطور مبلغ 26 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن در حال جذب می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی در سال گذشته موفق به جذب 6 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور در حوزه مسکن شده که از این رقم  مبلغ 4 میلیارد و 410 میلیون تومان به افراد دارای معلولیت و الباقی به دیگر مددجویان تحت پوشش تعلق گرفته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی تاکید کرد: به‌جز کمک‌های بلاعوض که به حساب متقاضیان احداث و خرید واحدهای مسکونی واریز شده است، بهزیستی خراسان رضوی در سال گذشته در قالب طرح‌های مشارکتی از قبیل طرح ایتام به تعداد 72 واحد مسکونی، طرح قرارگاه خاتم الانبیاء به تعداد 57 واحد مسکونی و طرح سادات به تعداد 63 واحد مسکونی به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحویل داده است. به‌عبارتی در سال گذشته 192 واحد مسکونی فقط در قالب طرح‌های مشارکتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده شده است.

بهره‌مندی یک هزار و ١١١ خانوار از کمک‌های بلاعوض بهزیستی به‌منظور احداث و خرید واحد مسکونی

لازم به ذکر است، دکتر مسعود فیروزی در میز ارتباطات مردمی ضمن استماع درخواست‌ها و بررسی مشکلات مراجعین، راهنمایی‌های مورد نیاز را به آنها ارائه و دستورات لازم جهت بررسی سریع و رسیدگی قانونی به مطالبات مددجویان را صادر کرد.

کد خبر 88724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد