پیام سرپرست بهزیستی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

سرپرست بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن  هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و روز کارمند در متن پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام نعمت ملکی بدین شرح است:

چهارم شهریور، به پاس ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ ها و زحمات کارکنان دولت و تلاشگران عرصه خدمت، روز کارمند نامگذاری شده است .روز کارمند روز تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت آنان است. کارمندانی که با صعه صدر و توجه به خواست مشتریان و جامعه هدف تلاش می کنند تا آلام دل دردمندان باشند.

 همکاران متعهد، متخصص و دلسوز اداره‌کل بهزیستی استان زنجان نیز  با همت، تلاش، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری خود و با سرلوحه قرار دادن اصل تکریم ارباب رجوع،همواره در عرصه ارائه و ساماندهی خدمات حمایتی و تخصصی مددکاری و روانشناسی از هیچ کوششی مضایقه نکرده و  نقش کلیدی خود را در استمرار خدمات مطلوب سازمان به بهترین وجه ایفا می نمایند. 

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، این ایام را  به همه شما کارکنان متعهد دولت خدمتگزار و نیروهای خدوم و تلاشگر اداره کل بهزیستی استان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده واز زحمات و تلاش های بی دریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکرمی نمایم، توفیق و بهروزی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

درود بر همت بلندتان
نعمت ملکی
سرپرست بهزیستی استان زنجان

کد خبر 87967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد