دهگلان/برگزاری جلسه با آموزشگاه های آزاد

پیرو تفاهم‌نامه بهزیستی با سازمان فنی و حرفه جلسه ای در سالن جلسات اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در این جلسه رئیس وکارشناس اشتغال بهزیستی، رئیس فنی و حرفه، مسولین۸ آموزشگاه آزاد سطح شهرستان در رشته های مختلف کامپیوتر،خیاطی،آشپزی وآرایشگری حضور داشتند.

درابتدا قربانعلی رسولی رئیس بهزیستی ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: سازمان بهزیستی با هدف اشتغالزایی،،توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف اقدام به ایجاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه نموده است که این گردهمایی باهدف تشریح اهداف وشرایط تفاهم‌نامه می باشد.

وی افزود : مددکاران با شناسایی مددجویان علاقمند و مستعد در رشته های مختلف، آنها را به نماینده تعیین شده آموزشگاه ها ارجاع و طی مراحل بعدی در این کلاسها شرکت می کنند.

رسولی مدت تفاهم‌نامه را ۲ سال عنوان کرد وگفت شامل مددجویان سازمان،همکاران و خانواده هایشان می‌شود و با توجه به غیردولتی بودن آموزشگاه و شهریه بالا،از ۵۰درصد به بالا جهت تخفیف برخوردار می شوند و امید است طرح با استقبال خوب از طرف مددجویان آموزشگاه برخوردار شود.

در ادامه حیدری رئیس سازمان فنی و حرفه گفت: در سطح شهرستان ۱۱ آموزشگاه آزاد فعال هستند.

وی ادامه داد : همکاری بین ادارات به نفع طرفین می باشد و اگر روند کار خوب پیش برود به واسطه آموزش حرفه و مهارت، زندگی این افراد در جهت مناسبت سوق داده می شود .

در ادامه هریک از مسولین آموزشگاه ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و هماهنگی های لازم جهت معرفی و ادامه کار انجام گرفت .

دهگلان/برگزاری جلسه با آموزشگاه های آزاد

کد خبر 87572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد