بازدید فرماندار شهرستان سنندج از موسسه جمعیت همیاران رامان کردستان

حسن عسکری فرماندار شهر سنندج، به همراه سیف الله مرادی معاون بهزیستی شهرستان سنندج و حاجی میرزایی کارشناس مسئول واحد پیشگیری بهزیستی شهرستان سنندج از موسسه همیاران رامان کردستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان، در این دیدار عسکری فرماندار سنندج، ضمن تبریک روز تشکلها و مشارکتهای اجتماعی و عرض خداقوت به موسسه همیاران رامان کردستان به عنوان یکی از سمن های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

وی گفت: یکی از حلقه‌های گمشده در حوزه پیشگیری از آسیب ها، فعالیت سمن ها در حوزه محلات بوده که در طی چند سال اخیر مناطق حاشیه تحت پوشش مباحث آموزشی و پیشگیرانه قرار گرفته اما نیاز به تهیه اطلس آسیب به صورت جداگانه برای هر محله موجب برنامه ریزی صحیح‌تر در تصمیم گیری های بعدی خواهد شد.

در ادامه مرادی معاون بهزیستی شهرستان سنندج نیز ضمن تشکر از تلاش‌های موسسه اعلام کرد در صورتی که موسسات غیردولتی هرکدام به صورت تخصصی در یک حوزه فعالیت داشته باشند موازی کاری سمن ها کمتر و نتیجه بهتری در پی خواهد داشت. در پایان جلسه سمیرا زارعی مسئول موسسه رامان کردستان گزارش عملکرد شش ماه را به اطلاع میهمانان در جلسه رساند .

بازدید فرماندار شهرستان سنندج از موسسه جمعیت همیاران رامان کردستان

بازدید فرماندار شهرستان سنندج از موسسه جمعیت همیاران رامان کردستان

کد خبر 87452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد