مدیرکل بهزیستی استان کردستان با مددجویان تحت پوشش شهرستان مریوان دیدار کرد

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان به همراه شیوا قاسمی پورنماینده مردم شریف مریوان و سرواباد در مجلس شورای اسلامی،فرزانه بهرامی معاونت توابخشی بهزیستی استان کردستان و پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی مریوان از تعدادی مددجویان تحت پوشش در شهرستان مریوان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ادره کل بهزیستی استان کردستان،حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان به همراه قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی با تعدادی از مددجویان دیدار کردند

مدیرکل بهزیستی استان کردستان با مددجویان تحت پوشش شهرستان مریوان دیدار کرد

حسین رسولی در این دیدار  از خانواده های معلولین بدلیل صبر و بردباری با این عزیزان تقدیر وتشکر کرده و از نزدیک پیگیر و حل مشکلات این عزیزان و خانواده های آنان شد.

در ادامه خانم قاسمی پورنماینده مجلس شورای اسلامی یک فرد معلول را فردی باهوش و توانمند خواند و خاطرنشان کرد که افرادی هستند که به طور مادرزادی دارای معلولیت بوده و از توانایی والایی برخوردارند و توانسته هنر خود را نیز شکوفا سازند که از جمله؛ آقای هوشیار رحیمی با معلولیت جسمی حرکتی در زمینه خطاطی و آقای عین الدین الماسی با معلولیت بینایی در زمینه موسیقی محلی و دف نوازی از جمله این افراد در سطح شهرستان مریوان هستند.

در پایان رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان به هر کدام از مددجویان و خانواده های آنان کمک های نقدی و غیر نقدی را نیز پرداخت نمود.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 87269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد