پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت روز جهانی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت روز جهانی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیشرفت و توسعه پایدار و همه جانبه کشورها و جوامع ،مستلزم بهره گیری از توانمندیها و حضور فعالانه و مطالبه گری مردم و مشارکت آنها در ارتقاء و تکامل بیشتر جامعه است و این امر میسر نمی گردد جز با همراهی تشکل هایی که برخاسته از بطن مردم هستند.

در این میان، سازمان های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی در عرصه های مختلف توانبخشی وتوانمندسازی معلولان ومددجویان و در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بی بدیلی را ایفا می کنند ودرحال حاضربسیاری ازفعالیتهای بهزیستی توسط موسسات خیریه وانجمنهای غیردولتی انجام می‌شوند .

۲۲ مرداد ماه روز جهانی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، فرصتی است مغتنم تا ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و تلاشها و همکاریهای ارزشمند یکایک مدیران موسسات غیردولتی ونیکوکاران و فعالان نیک اندیش و شرکای اجتماعی سازمان قدردانی شود.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی خیرین و نیک اندیشان عرصه بهزیستن، ، سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد همکار با بهزیستی استان، برای تمامی کسانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام با اندیشه‌ی نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم نوع خود هستند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 87256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد