نشست مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان با پرسنل اداره بهزیستی مریوان

علی فرامرزی مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان در جمع پرسنل اداره بهزیستی مریوان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان،در ابتدای جلسه، پروین اخدر مدیر بهزیستی مریوان، ضمن خیرمقدم برگزاری این نشست را دیداری صمیمانه با مدیر حراست دانست و خاطر نشان کرد؛ ایشان با دل و جان به دردل های شما پرسنل محترم گوش داده و در حد توان درصدد رفع آنها تلاش خواهد کرد.

در ادامه فرامرزی مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان ضمن خسته نباشید به پرسنل اداره بهزیستی مریوان،تلاش همه پرسنل خدوم بهزیستی را در برخورد با جامعه هدف بسیار ارزشمند خواند.

وی در ادامه حراست را پاسداری از چهارچوب حیطه بهزیستی در همه عرصه ها دانست و خاطر نشان کرد ؛ همه پرسنل در حراست و پاسداری از بنیان بهزیستی و خانواده هایشان بسیار ضروری بوده بطوریکه تا جایی که دشمنان اسلام و ایران درصد فروپاشی بنیان خانواده ایرانی تلاش کرده و همه ما باید در خنثی کردن این توطئه کوشا باشیم و در حفظ ارزشهای خانواده و محیط کار تلاش مضاعف را داشته باشیم.

فرامرزی در پایان ضمن بازدید از موسسه خیریه باران رحمت این شهرستان،حکم رابط حراست اداره بهزیستی مریوان را که با مهر و امضای مدیرکل محترم بود به آقای سعدی شبرنگ که از پرسنل اداره بهزیستی مریوان هستند نیز اهدا کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

کد خبر 87124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد