مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در اداره بهزیستی مریوان

با حضور استاد موسیقی کوردی عین الدین الماسی،انجمن معلولین باور،رئیس وهمه پرسنل اداره بهزیستی مریوان مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی مریوان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان،پروین اخدر ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بهزیستی،از همه کارکنان این اداره بخاطر صبر وبردباری که با فرد معلول و مددجویان گرامی داشته تشکر کرده و خاطر نشان کرد که کار کردن در بهزیستی با پاک ترین بندگان خدا دارای اجرو دنیوی و اخروی والایی هست که پرسنل زحمت کش اداره بهزیستی مریوان به معنی واقعی کلمه خالصانه کار کرده و امیداروام در همه مراحل زندگی موفق و در پناه خانواده هایشان شاد باشند.

در ادامه استاد آوازه و موسیقی کوردی روشندل عین الدین الماسی ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشکر از رئیس و پرسنل اداره بهزیستی با دف نوازی چندتا از موسیقی محلی کوردی را خواند و لحاظاتی شاد را برای این دورهمی برقرار کرد.

در پایان از سوی خالدمدنی فرد مسئول انجمن معلولین باور هدیه ای به رسم یادبود برای رئیس اداره بهزیستی مریوان و همچنین پرداخت وجه نقد را به استاد روشندل آقای عین الدین الماسی تقدیم کرد و برنامه با پذیرایی از پرسنل و مهمانان به پایان رسید.

منبع:روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در اداره بهزیستی مریوان

کد خبر 85355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد