برگزارش جشن هفته بهزیستی در شهرستان دیواندره

مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور کریمیان معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان، بهرامی معاون توانبخشی ، محمدی مشاور امور بانوان و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان : در روز سه شنبه ۲۷ تیرماه سال جاری در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان دیواندره مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی معاون امورتوسعه و پیشگیری، معاون امور توانبخشی و مشاور امور بانوان اداره کل بهزیستی کردستا، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، امام جمعه موقت و جمعی از روسای ادارات و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از قران مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و همچنین پخش تیزر عملکرد بهزیستی، ترابیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ضمن تشکر از زحمات پرسنل اداره بهزیستی شهرستان این هفته را به تمامی کارکنان و مددجویان این اداره تبریک گفت و همچنین افزود ادارات و موسسه ها همواره با مردم بودند و یار و یاور مردم هستند و ما نیز با جان و دل برای کمک به مردم و پشبرد اهداف شان به آن ها کمک خواهیم نمود.

در ادامه ماموستا قضایی با اشاره به چند ایه از قرآن کریم در راستای خدمت و یاری رساندن گفت دستگیری و کمک به مستضعفان امری قرآنی و خداپسند بوده و از پاداش الهی بی نصیب نخواهد بود. برنامه با اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط مددجویان با استعداد تحت پوشش بهزیستی ادامه یافت.

و پس از آن مهدوی ضمن تبریک این هفته به جامعه هدف عملکرد و فعالیت های سال گذشته را تشریح و بیان مختصری از اهداف و برنامه ها این اداره در سال آینده ارائه نمود.

در ادامه مراسم کریمیان نیز ضمن ویژه دانستن فعالیت های بهزیستی و خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان از اهمیت مناسب سازی نه تنها برای معلولین بلکه حتی برای سالمندان و سایر اقشاری که نیازمند دسترسی آسان به تمامی فضا ها و مکان های عمومی  هستند گفت : مناسب سازی باید از همان ابتدا در دل ساختمان ها طراحی شود.

در پایان مراسم با اهدائ جوایز و لوح تقدیر به معلولین و مددجویان توانمند و همچنین ادارات همکار و خدمت رسان به جامعه بهزیستی خاتمه یافت.

برگزارش جشن هفته بهزیستی در شهرستان دیواندره

کد خبر 85316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد