هم اندیشی اداره بهزیستی و قرارگاه قرب بقیه الله اعظم بیجار

به مناسبت روز بهزیستی، اعضای قرارگاه قرب بقیه الله اعظم بیجار با رئیس و کارکنان بهزیستی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ رابط فرهنگی اجتماعی قرارگاه قرب بقیه الله اعظم به همراه اعضای قرارگاه جهت ارتباط و ایجاد تعامل با مراکز مثبت زندگی و گروههای همیار فعال تحت نظارت بهزیستی با رئیس بهزیستی بیجار دیدار کردند.

در ابتدای این نشست، غلامرضا محمدمیرزایی رئیس بهزیستی بیجار گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی به جامعه هدف ارائه داد سپس به معرفی مراکز مثبت زندگی و گروههای همیار پرداخت و گفت: گروههای همیار بهزیستی بیجار از سال ۸۲ فعالیت خود را با پخت نان محلی آغاز نمودند و درحال حاضر ۶ گروه همیار فعال متشکل از زنان سرپرست خانوار در زمینه خیاطی، فرشبافی و پخت غذای خانگی فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: توانمندسازی و اشتغالزایی از اهداف مهم بهزیستی است که تاکنون در این زمینه پیشتاز بوده و موفق عمل کرده است.

در ادامه، کمال حیدرزاده رابط فرهنگی اجتماعی قرارگاه قرب بقیه الله اعظم (نهضت اجتماعی جوانان) هفته بهزیستی را به رئیس و کارکنان بهزیستی تبریک گفت و به بررسی اهداف مشترک بهزیستی و قرارگاه پرداخت.

وی هدف از این نشست را ارتباط با مراکز بهزیستی و دستیابی به اهداف مشترک دانست و گفت: قرارگاه قرب بقیه الله اعظم آمادگی دارد جهت جلب مساعدت مالی از مسئولین و نهادهای ذیربط اقدام نماید.

کد خبر 84653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد