افتتاح ۷ واحد مسکن معلولین و مددجویان در کامیاران

در راستای گرامیداشت هفته بهزیستی و اهمیت موضوع مسکن و سرپناه معلولین، ۷ واحد مسکن معلولین و مددجویان بصورت نمادین در روستای مارنج افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، در دومین روز از هفته بهزیستی سال جاری، ۷ واحد مسکن معلولین با حضور فرماندار، شهردار، ائمه جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرموچش، بخشدار، نیروی انتظامی و رییس ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره آبفا ،کمیته امداد ورییس و چندتن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران مورد بهره برداری قرار گرفت.

کیانوش ثقفی فرماندار شهرستان کامیاران ضمن تبریک به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، مقام والای خدمتگزاران بی منت محرومترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه را ارج نهاد.

وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی برکات زیادی را به همراه داشته و بدون شک خدمات مسکن معلولین یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان از تمامی دستگاههای اجرایی که در پیشبرد این مهم، تاثیر گذار هستند قدردانی نمود و از آنان خواست حدالامکان در جهت تحقق خواسته های سازمان بهزیستی در زمینه تهیه مسکن تمامی همکاری و ظرفیت خویش را بیش از پیش به کار گیرند.

وحیده باتمانی رئیس بهزیستی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مدعوین به تشریح برنامه های عمرانی این نهاد پرداخت و در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار داشت: سازمان بهزیستی در کنارسایر خدمات خود، همواره در خصوص مسکن و سرپناه جامعه هدف خدمات شایانی ارائه می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: جهت ساخت این ۷ واحد مسکونی، مبلغ چهار میلیارد و سیصد و بیست و نه میلیون تومان هزینه گردیده که مبلغ ششصد و چهار میلیون تومان از کمکهای بلاعوض سازمان بهزیستی، مبلغ سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان سهم آورده مددجو و مبلغ بیست و پنج میلیون و پانصد هزار تومان کمک بلاعوض بنیاد مسکن میباشد.

روستای مارنج واقع در یک کیلومتری شهر موچش و ۵۵ کلیومتری شهرستان کامیاران می باشد.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 84639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد