دیدار اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز سالمندان لقمان حکیم  با مدیرکل بهزیستی هرمزگان

در دومین روز از ایام بزرگداشت هفته بهزیستی ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز سالمندان لقمان حکیم در دیداری صمیمی با مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، فرا رسیدن این ایام را به وی و مجموعه بهزیستی استان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در دومین روز از ایام بزرگداشت هفته بهزیستی ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز سالمندان لقمان حکیم در دیداری صمیمی با مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، فرا رسیدن این ایام را به وی و مجموعه بهزیستی استان تبریک گفتند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با تقدیر از تلاش های صادقانه مدیران ، مربیان و کارکنان سرای سالمندان لقمان حکیم به جامعه هدف ، بر لزوم تامین زیرساخت های لازم برای خدمت رسانی مناسب به سالمندان تاکید نموده و اظهار داشت : رشد جمعیت سالمندی در کشورمان امری اجتناب ناپذیر است و لازم است با ایجاد زیرساخت ها و تدوین برنامه های موثر ، ضمن پاسخگویی به مشکلات کنونی سالمندان برای جمعیت سالمند آینده نیز تمهیدات لازم فراهم گردد.

جهانشاهی در ادامه اظهار داشت : هدف کلی از اقداماتی که هم اکنون انجام می گیرد تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی سالمندان به منظور بهره مندی آنان از کیفیت زندگی بهتر از جنبه های مختلف در دوران سالخوردگی است که باید در این راستا به گونه ای خستگی ناپذیر تلاش شود.

زمینه سازی برای مشارکت مردم در تأمین حقوق سالمندان، از دیگر تأکیدات مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار بود .

وی در این خصوص تصریح کرد : باید از ظرفیت های استان و همچنین مشارکت عموم و خیرین استفاده نماییم تا بتوانیم خدمات مناسب و شایسته ای را به سالمندان ارائه نماییم.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه سیاست سازمان بهزیستی در راستای گسترش مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان در مرکز استان و شهرستان ها است، گفت : هدف از راه اندازی این مراکز ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان و حفظ منزلت سالمند در خانواده هاست.

در این مراکز سالمندان در فضایی متفاوت از فضای خانه، هر روز چند ساعت با همسالان خود مهارتهای مختلف را فرا می گیرند.

کد خبر 84538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد