نشست مدیر کل بهزیستی فارس با مدیر کل صدا و سیمای استان فارس

مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس در آستانه هفته بهزیستی با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای فارس با حضور مهبودی مشاور مدیر کل صدا و سیما در امور معلولین ,دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این نشست که  پیرو انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه فی مابین اداره کل بهزیستی ,صدا و سیمای فارس,شهرداری شیرازو شورای شهر شیراز در خصوص حضور مترجم ناشنوایان در برنامه های صدا و سیمای فارس در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس برگزار گردید پیرامون اطلاع رسانی خدمات,تبیین دستاوردها آگاه سازی عموم مردم و پوشش خبری برنامه های بهزیستی فارس برای جامعه هدف تبادل نظر و گفت و گو شد,محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به در پیش رو بودن هفته بهزیستی  از ۲۴ الی۳۰ تیرماه با شعار برای مردم برای به زیستن و تشریح برنامه های بهزیستی فارس در این هفته, ضمن ارائه توضیحات در خصوص فعالیت معاونت های تخصصی بهزیستی فارس افزود,بهزیستی ترمینال آسیب ها است و در راستای ارائه خدمت بهینه نیاز به همکاری همه جانبه سایر ارگان ها است.

احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای فارس نیز بیان داشت:در همه ابعاد در کنار سازمان خدمت رسان بهزیستی خواهیم بود و با اختصاص برنامه های تلویزیونی,تهیه خبر , مستند تلویزیونی  و ... در بعد تبیین عملکردها و پیشگیری از آسیب ها همکاری خواهیم داشت.

کد خبر 83858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد