نشست هم افزایی ,ظرفیت سازی و حمایت یابی دستگاه های اجرایی استان,طرح مانا و زنان

نشست هم افزایی ,ظرفیت سازی و حمایت یابی دستگاه های اجرایی استان,طرح مانا و زنان با حضور مدیر کل و ,معاون امور توسعه پیشگیری ,کارشناسان ستادی بهزیستی و دستگاه اجرایی استان در سالن سردار سلیمانی بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به لزوم اجرای طرح های پیشگیرانه براهمیت اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران( مانا )و زنان در بعد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت:

رشد فردی نوجوانان,تقویت اعتماد بنفس,عزت نفس و کارگروهی,تغییر دیدگاه جامعه و مسئولین,هویت پذیری,شبکه سازی توسط نوجوانان و تعریف مسئولیت های اجتماعی توسط ایشان بخشی از فواید اجرای این طرح است.

او در ادامه افزود:خانواده ها هم در این طرح آموزش خواهند دید و با تعامل والدین و ارتقا سطح آگاهی در افزایش مشارکت اجتماعی فرزندان خود مشارکت خواهند داشت.

هوشیار در این نشست اظهار داشت در سال ۱۴۰۱تعداد ۶۲نفر تسهیلگر در طرح مانا و ۴۴ نفر تسهیلگر در طرح زنان آموزش دیده اند و این طرح در ۲۹شهرستان,۴۶ محله و ۲۸ روستا در استان فارس اجرا شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس حمایت یابی  و هم افزایی دستگاه های اجرایی را در مرتفع نمودن مشکلات موثربرشمرد و گفت در کارگاه های آموزشی  برای نوجوانان علاوه بر مهارت های زندگی,مشکلات محلات شناسایی می شوند و راه کارها در قالب پروژه به دستگاه های اجرایی ارائه می شوند./ 

کد خبر 83298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد