قـروە| برگزاری اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی

جلسه شورای مشارکت های مردمی با حضور رئیس بهزیستی، کارشناس دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی، نمایندە فرمانداری، نمایندە شهرداری، نماینده ناحیه مقاومت سپاه، نماینده سازمان آب، نمایندە انجمن باران، نمایندە موسسە خیریە خانە امید و جمعی از خیرین، در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان قـروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان کردستان؛ سیروس ملاویسی، رئیس ادارە بهزیستی شهرستان قروە ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکت‌های مردمی در قانون این سازمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه‌کرد کمک های شورای مشارکت است.

وی بیان کرد: خیرین به‌ عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات این اداره به جامعه هدف در کنار خیرین و مشارکت‌های مردمی، مفهوم پیدا می‌کند.

در ادامه، فاطمه کمال آبادی؛ کارشناس دفتر مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان قروه، ضمن تشکر از زحمات پیشین، از اعضای شورای مشارکت خواست تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، بازوی توانمند و اثرگذار سازمان بهزیستی در این مسیر نیکو باشند.

در پایان جلسه؛ سایر اعضاء و خیرین حاضر، به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک‌های مردمی و نحوه هزینه‌کرد مبالغ تخصیص‌یافته مشارکت‌های مردمی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 82215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد