مددکاران مراکز مثبت زندگی بهزیستی آموزش تخصصی را طی کردند

دوره بازآموزی دستورالعمل سامانه مثبت زندگی در بهزیستی شهرستان سنندج،با حضور رییس اداره فناوری بهزیستی،کارشناس مسئول مثبت زندگی استان و ۷۰ نفر از مسئولین فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی سنندج،دیواندره،کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان، دوره تخصصی آموزش پرسنل در خصوص سامانه مراکز برای تمام مددکاران و مسئولین فنی و کارشناسان مراکز مثبت بهزیستی شهرستانها به جهت رفع ایرادات پرسنل و ابهامات موجود در مورد سامانه برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان اظهار داشت : به این جهت که مراکز در طول مدت تاسیس تا به حال دستخوش تغییرات گردیده از جمله تغییرات پرسنل و استخدام و ورود پرسنل جدید به مراکز و نا آشنا به سامانه و بعضا مشکلات مرتبط با تکمیل پرونده ها وعلی الخصوص نحوه بازدید و تکمیل بازدید و همچنین عدم برگزاری کارگاه حضوری مرتبط با سامانه از زمان تاسیس تا به حال به دلایل مختلف از جمله کرونا و عدم کارایی دوره های مجازی و سایر موارد تصمیم بر آموزش حضوری کل پرسنل بصورت حضوری گردید.

حسین رسولی افزود : اولین دور برگزاری کارگاه با حضور تمامی پرسنل مراکز سنندج ،دیواندره و کامیاران برگزار شد و برای شرکت کنندگان گواهی تخصصی تسلط به سامانه توسط اداره کل صادر میگردد. به گفته یزدان رستمی مدرس این دوره ، کارگاه ۴ساعته مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در سالن جلسات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد و در آینده نزیک برای سایر شهرستانها هم برگزار خواهد شد.

کد خبر 81807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد