مراسم افتتاحیه طرح و برنامه غربالگری بینایی در شهرستان سروآباد

در اولین روز از خرداد ماه سال جاری اداره بهزیستی شهرستان سروآباد باحضور فرمانداری، بخشداری، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت، کمیته امداد، ثبت احوال، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان و شهرداری، طی مراسمی در مرکز مثبت زندگی (۱۴۵۳) واقع در شهرستان سرواباد، برنامه سراسری آمبلیوپی را افتتاح کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیسستی کردستان :فریده سلیمانی رییس اداره بهزیستی شهرستان سروآباد، ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت به مدعیون سخنانی در خصوص اهمیت و جایگاه طرح آمبلیوپی و لزوم اجرایی این طرح و برنامه سراسری سازمان بهزیستی ایراد کردند.

در ادامه آقای باهوی کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی، گزارش کاملی از روند اجرای این طرح در سالهای گذشته ارایه دادند و خروجیهای موفق این طرح از جمله؛ شناسایی، ارجاع، پیگیری و درمان به موقع را در سطح استان و حتی کشور ستودنی دانستند.

در ادامه هم آقای محمودی، مجری طرح، سخنانی در خصوص برنامه ها و هماهنگی های لازم با بهورزان مرکز بهداشت و دهیاران و اطلاع رسانیهای لازم و ضروری به جامعه مورد هدف که کودکان ۳ تا ۶ سال بودند، بیان کردند و از تمامی ارگانهای سطح شهر خواستند تا در این طرح و برنامه سراسری سازمان بهزیستی همچون سالهای گذشته یاری رسان باشند.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان، با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع) طرح آمبلیوپی سال ۱۴۰۲ توسط معاون فرماندار افتتاح گردید.

کد خبر 80070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد