برای رسیدن به سطح مطلوب مناسب سازی ،همکاری و همراهی تمامی ارگانها و آحاد جامعه را خواستاریم

در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،با حضور رییس اداره بهزیستی،شهردار سروآباد،اعضای شورای اسلامی شهر ، مسولین مراکز مثبت زندگی شهرستان و کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی،نشست تخصصی در خصوص مناسب سازی اماکن و معابر سطح شهرستان،برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان :  رییس اداره بهزیستی شهرستان سرواباد ،ضمن خیر مقدم به مدعیون و تبریک دهه کرامت به اهمیت مقوله مناسب سازی که یکی از نیازهای ضروری جامعه هدف سازمان و از حقوق بارز شهروندی میباشد تاکید کرد و افزود : برای رسیدن به سطح مطلوب مناسب سازی ،همکاری و همراهی تمامی ارگانها و آحاد جامعه را خواستاریم

.در ادامه کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی هم گزارشی از روند مناسب سازی را در طول سال گذشته ارایه دادند و بر همکاری هر چه بیشتر ادارات و ارگانها بخصوص شهرداری، تاکید کردند.

در ادامه شهردار و شورای شهر هم ضمن تشکر از اداره بهزیستی در پیگیری مصوبات جلسات قبلی به همکاری و همراهی هرچه بیشتر با اداره بهزیستی قول مساعدت لازم را دادند و افزودند: مناسب سازی از فاکتورهای شهرسازی نوین است و شهرداری در ساخت و سازها باید این مهم را رعایت و اجرا کنند تا شرایط زندگی و امکانات مساوی و برابر برای تمامی اقشار جامعه مهیا شود.

در پایان هم با هم اندیشی و تبادل نظر ،مصوبات ذیل به تصویب رسیدند؛ ۱_مسیر منتهی به اداره بهزیستی در صورت تامین اعتبار،در سال جاری مناسب سازی گردد. ۲_از طرف شهرداری یک کارمند ثابت جهت حضور مفید و موثر در جلسات ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان،مامور شود. ۳_رعایت کردن تمامی فاکتورهای مناسب سازی در پارکها و مکانهای عمومی و سیاحتی

کد خبر 79964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد