برگزاری نشست مشترک اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان نیر

نشست مشترک اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با محوریت گسترش تعاملات بین سازمانی و بهره گیری از ظرفیت و مشارکت جمعیت هلال احمر و کمک به حل مشکلات مددجویان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی نیر، در این نشست رسول زیرک سرپرست بهزیستی شهرستان نیر ضمن تبریک  هفته هلال احمر، از همکاری مستمر و موثر جمعیت هلال احمر با بهزیستی  و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی در زمینه آموزشی، حمایتی، امدادی و درمانی تقدیر و تشکر  کرد.

زیرک گفت: در سال ۱۴۰۱  مبلغ  ۶۶۲ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال از هزینه های درمانی مددجویان بهزیستی توسط جمعیت هلال احمر نیر پرداخت شده است.

زیرک با بیان اینکه بهزیستی و هلال احمر در بسیاری از حوزه ها همکاری های مشترک دارند گفت:این موضوع بهترین فرصت برای خدمات بیشتر، بهتر و با کیفیت تر به مددجویان است و ما از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی استفاده کنیم.

رییس هلال احمر در ادامه گفت: در پرداخت هزینه های درمانی مددجویان بهزیستی مانعی وجود ندارد و پرونده های افراد دارای معلولیت و مددجویان نیازمند کمک هزینه درمانی در صورت تکمیل پرونده، توسط هلال احمر پرداخت می شود.

گفتنی است: ارائه آموزش کمک های اولیه و آموزش رویارویی با مخاطرات در بلایای طبیعی به مددکاران و مددجویان از سوی هلال احمر، معرفی افراد واجد شرایط برای دریافت وسایل کمک توانبخشی وتسهیلات درمان و برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی از سوی بهزیستی، همکاری مشترک در خصوص توانمند سازی زنان سرپرست از دیگر موارد مطروح در این جلسه بود.

کد خبر 79762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد