شهریار| برگزاری سومین جلسه آموزشی روانشناسی در سالجاری

سومین جلسه آموزشی روانشناسی در راستای ارتقاء سلامت روان، ویژه کارکنان بهزیستی شهرستان شهریار در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، توران میرحاجیان مسئول آموزش بهزیستی شهریار از برگزاری دومین جلسه روانشناسی با عنوان: (عوامل موثردر ارتباط بهینه) ویژه کارکنان و با تدریس منصور قره باغی کارشناس روانشناسی در محل سالن اجتماعات این اداره خبر داد.

میرحاجیان هدف از برگزاری این جلسات آموزشی را ارتقاء سلامت روان کارمندان در محیط کار و خانواده، افزایش سازگاری و بالا رفتن ظرفیت برای حل تعارض های موجود برشمرد و اظهار داشت: در جلسه ای که برگزار شد، مدرس دوره به بررسی عوامل موثر در ارتباط بهینه افراد و نیز به تشریح تکنیک های آموزش در راستای افزایش مهارتهای فردی و حل مسئله پرداخت.

وی گفت: مواردی همچون آموزش شناسایی رفتارهای نادرست، مدیریت استرس، شناخت درجه خودمحوری، تقویت خوش بینی، افزایش خنده و تمرین بخشندگی را نیز در این دوره آموزش داده شد و عوامل اجرای صحیح و درون سازی مناسب این موارد تنظیمی توسط افراد حاضر در جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در پایان توسط مدرس دوره به موارد تمرینی افزایش سروتونین و کاهش کورتیزول اشاره شد.

کد خبر 79232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد