پاکدشت| آمادگی بهزیستی برای ریافت زکات فطره، کفارات و نذورات در روز عید فطر

نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت از آمادگی این اداره برای جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار با اشاره به فتاوای مراجع عظام تقلید مبنی بر امکان پرداخت زکات فطره به سازمان بهزیستی افزود: اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست شهرستان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است.

 افشارها گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) بصورت منسجم انجام خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت افزود: صندوق های جمع آوری مشترک دو نهاد حمایتی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) به صورت واحد در مصلی و سطح شهر مستقر می باشد و مردم شریف و مومنین معزز می توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.

افشارها در پایان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بسته معیشتی،  توسط این اداره و مراکز توزیع گردیده گفت: علاوه بر کمک های مربوط به عید فطر، شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی ۳۷۵۳۱۳۱۵۷۴۴۲۴۴۸۵۵۴۵۷شناسه پرداخت بهزیستی پاکدشت  نیز جهت دریافت کمک های نقدی فعال می باشد.

کد خبر 78128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد