قروه| برگزاری دوره آموزشی صنایع دستی با هدف توانمندسازی مناطق آسیب دیده

کلاس های آموزشی صنایع دستی به صورت رایگان با رویکرد اشتغال پایدار، برای بانوان محلات کم برخوردار، توسط پایگاه سلامت روان اجتماعی آونگ اندیشه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، کلاس های آموزشی صنایع دستی به صورت رایگان با رویکرد اشتغال پایدار، برای بانوان محلات کم برخوردار، توسط پایگاه سلامت روان اجتماعی آونگ اندیشه در حال برگزاری است.

مجید زارعی؛ رئیس هیات مدیره پایگاه سلامت روان آونگ اندیشه شهرستان قروه تصریح کرد: توانمند سازی بانوان در رشد و توسعه اقتصادی را بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: این انجمن با همکاری اداره بهزیستی قروه و انجمن دفاع ار حقوق معلولین باران اقدام به برگزاری کلاس های صنایع دستی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، در محلات کم برخوردار شهرستان نموده است.

زارعی، افزود: ضمن نیاز سنجی ساکنان نواحی آسیب دیده و شناسایی نقاط هدف، در اولین گام بانوان آموزش های لازم را در سه رشته گلدوزی، ویترای و نقاشی روی سفال به مدت 15 روز دریافت می‌کنند.

زارعی، این اقدام را در راستای رفع نابهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و اذعان داشت: کارآفرینی و بهبود وضعیت اقتصادی سهم مهمی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش و ارتقاء توانایی ها و مهارت های زیستی، روانی، اجتماعی و بالا رفتن کیفیت زندگی جامعه هدف ما خواهد داشت که امیدواریم در فرصت های بعد نیز بتوانیم این رویکرد را هرچه بیشتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی در راستای ارتقای سلامت روان اجتماعی گسترش دهیم.

قروه| برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی با هدف توانمندسازی مناطق آسیب دیده

کد خبر 74663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد