۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
گروه پاسخگویی به شکایات

وظایف این گروه به شرح ذیل است؛

- دریافت و بررسی شکایات از کلیه مبادی ورودی (حضوری و مکتوب ، نمابر ، سامانه سامد و ..... ) از کلیه مراکز ،کارکنان سازمان، جامعه هدف و کلیه مراجعین سازمان

- بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی

- بررسی و پاسخگویی در زمینه موارد مطرح شده از طرف نهادهای نظارت و بازرسی از قبیل ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور ، وزارت رفاه تامین اجتماعی و ....

- پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحد های تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان

- جمع بندی شکایات در مقاطع ماهیانه ، فصلی و سالانه و تجزیه تحلیل به روز شکایات و گزارش به بالاترین مقام اجرائی سازمان

- همکاری و اقدام به منظور استقرار نظام سامانه پاسخگویی به شکایات در سطح سازمان ، واحدهای استانی و شهرستانی و فراهم نمودن ارتباط سامد با سایر اتوماسیون های دستگاه و روز آمد نمودن آن با همکاری واحدهای ستادی

-تدوین شاخص های پاسخگویی به شکایات

-تدوین برنامه زمان بندی و بازدید از استان های تابعه به صورت سالیانه

-ارزیابی و تحلیل داده های جمع آوری شده در خصوص میزان ، درصد و رشد فراوانی نوع شکایت

-تدوین فرمت های مورد نیاز ساختار پاسخگویی سازمان به صورت سالیانه و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله

-مشاوره و راهنمایی مراجعین سازمان حسب ضرورت و مورد

کد خبر 69964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد