حضور کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار پیام صلح ودوستی در استان مرکزی

کرامت عزیز زاده با شعارحمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی و به قصد رساندن پیام صلح و دوستی به استانهای مختلف ، وارد اراک شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی محمد زیدوند سرپرست بهزیستی استان در مراسم استقبال از این پیشکسوت افزود: این دوچرخه سوار برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی به عنوان سفیر صلح و دوستی جهت کاشت نهال در استانها رکاب زنی خودرا آغاز کرده است و طی این مدت  در نقاط مختلف  چندین اصله نهال نیزکاشته است .

زیدوند افزود : عزیززاده این حرکت ورزشی را با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، انسان دوستی، حمایت از کودکان بی سرپرست و حفظ محیط زیست، هوای پاک و منابع طبیعی اجرا می کند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی بیان داشت : این دوچرخه سوار در سفرهای گذشته خود ضمن کاشت نهال صلح و دوستی، به طور حرفه ای به دوچرخه سواری می پردازد و تاکنون با شعارهای خلیج همیشه فارس، حمایت از کودکان سرطانی، بی سرپرست یا بدسرپرست، آبزیان دریای خزر و گرامیداشت ارتحال امام (ره) در داخل کشور رکاب زده است.

گفتنی است  این دوچرخه سواراز سوی سرپرست اداره کل  و مسئولان بهزیستی استان مرکزی  مورد استقبال قرار گرفتند و با اهدا لوح از سوی محمد زیدوند سرپرست  بهزیستی استان مرکزی از ایشان تقدیر شد.

کد خبر 66750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد