دیدار مدیر کل اداره اطلاعات استان قم با مدیر کل و معاونین بهزیستی استان

بنا به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان قم جلسه شورای معاونین بهزیستی استان با حضور مدیر کل و معاون اداره کل اطلاعات استان قم بر گزار گردید در این جلسه صمیمی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آقای دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی ضمن خوشامد گویی و معرفی حاضرین چکیده ای از وظایف ، انواع فعالیتها و خدمات بهزیستی بیان نمودند.

بنا به  گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان قم جلسه شورای معاونین  بهزیستی استان با حضور مدیر کل و معاون اداره کل اطلاعات استان قم بر گزار گردید در این جلسه صمیمی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آقای دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی ضمن خوشامد گویی و معرفی حاضرین چکیده ای از وظایف ، انواع فعالیتها و خدمات بهزیستی بیان نمودند.

 در ادامه معاونین و مدیران بهزیستی هر کدام به ترتیب گزارشی از حوزه کاری خود  ارایه نموده و از اینکه مدیر کل اطلاعات استان با حوصله و دقت به سخنان حاضرین گوش فرا دادن تشکر نمودند.

 پس از سخنان مدیر کل و معاونین بهزیستی استان، مدیر کل اطلاعات استان  ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه خدوم این سازمان در راستای ارائه خدمات جامعه هدف بهزیستی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، افزودند: باید اذعان کرد بحث مسایل اجتماعی خیلی مهم ، ظریف و از پیچیدگی خاصی برخوردار است و لذا دقت و کارشناسی وهمت خاص و مضاعف می طلبد.

ایشان ضمن بیان پیشنهاداتی در خصوص همکاریها و رایزنی های استانی و رفع مشکلات و خدمات به جامعه هدف بهزیستی اعلام  آمادگی نمودند .

    معاون اداره اطلاعات استان نیز طی سخنان کوتاهی اشاره کردند جنس کار ما با شما شباهتهای زیادی دارد و صرفا تفاوت در نحوه انتشار و آگاه سازی بوده و تاکید نمودند مستند سازی و گزارش برخی فعالیتهای ذکر شده  می تواند در رفع برخی مشکلات و نیازهای ذکر شده  مفید باشد.

در ادامه مدیرکل اطلاعات استان قم با حضور در ساختمان مرکز مداخله در بحران‌های اجتماعی بهزیستی استان ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف و استماع سخنان و توضیحات کارکنان مرکز مذکور در بیاناتی ضمن  توصیه‌های لازم، برای مجموعه آن مرکز آرزوی موفقیت نمودند.

کد خبر 65054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد