با توجه به افزایش نیازهای مردم و همچنین پیشرفت و گسترش فناوری و تبدیل شدن آن به بخش حیاتی جامعه، دولت نیز در تلاش است تا با فراهم کردن بستر اینترنتی، خدمات مختلف خود را بدون نیاز به حضور مردم در ادارات به آن ها ارائه دهد. در نتیجه، بسیاری از خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی دستگاه ها موظف اند که امکان دسترسی به خدمات خود را از طریق اینترنت فراهم نمایند. برای تحقق این هدف، سازمان بهزیستی کشور تصمیم گرفت تا سامانه ای ایجاد کند که به صورت متمرکزبتواند خدمات مصوب خود را ارائه دهد. در این راستا پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور راه اندازی و مرجع دسترسی مردم به خدمات این سازمان شد.امکانات ارائه شده در این سامانه شامل ثبت درخواست و پیگیری 54 خدمت مصوب سازمان از جمله صدور مجوز،ثبت شکایات،فرزندخواندگی،صدور کارت معلولیت و...است.
کد خبر 65043
نظر شما