به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل، «سید محمدجواد حسینی» مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامههای بهزیستی کشور در همایش مسئولان روابط عمومیهای بهزیستی سراسر کشور که در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم این دوره برای واحد استراتژیک و راهبردی سازمان بهزیستی کشور نهایت بهرهوری و فزونی داشته باشد.
مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامههای بهزیستی کشور با اشاره به دوران پساکرونا نسبت به بروزرسانی ساختار سازمانی مجموعه بهزیستی کشور تاکید کرد و گفت: واحد روابط عمومی با واقعیت جامعه بروزرسانی نشده است.
به گفته این مقام مسئول رسانه یک ابزار نیست بلکه راهبردی اساسی در هر سازمانی محسوب میشود.
حسینی، یکی از ابزارهای تاثیرسازی را رسانه برشمرد و اذعان کرد: در انتشار اخبار صرف، باید خارج شویم و به سمت استراتژی رسانهای برای انتقال مفاهیم ورود پیدا کنیم.
مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامههای بهزیستی کشور، ادامه داد: رسانه بقدری پیچیده و اثرگذار است که هر چقدر دانش کسب کنیم، کم است؛ همچنین در رسانه نگاهی فراتر از بازنشر اخبار مدیران و معاونین ارشد سازمانی داشته باشیم بلکه باید ماموریتها تشریح و بازنشر شود.
وی اولین اهتمام مسئولان روابط عمومی بهزیستی کشور را معرفی این نهاد حمایتی به ارکان استانی و در ادامه عموم مردم برشمرد و یادآور شد: در این دوره از تحلیل اخبار فاصله بگیریم و به سمت تولید محتوا گام بردارید و بیش از پیش از مراکز تحت نظارت بازدیدکنیم تا مردم همراه باشند.
نظر شما