به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل استان هدف از این نشست را هماهنگی بیشتر بین کارشناسان ستادی و شهرستانی عنوان کرد.
محمدی مهمترین رکن در اداره پذیرش را برخورد با مهربانی و عطوفت با مراجعین دانست و افزود: حتی اگر مراجعه بر اساس دستورالعمل های قانونی جزء جامعه هدف ما هم نباشد باید به گونه ای برخورد شود که مراجعه متقاعد شده و گزینه پیشنهادی برای رفع مشکل ارائه گردد.
وی گفت:هدف، افزایش پذیرش در میز خدمت نیست و سیاست ما باید به گونه ای باشد که مددجو نیاز به حضور در میز خدمت را نداشته باشد و کارها از طریق مددکاری پیگیری گردد.
گفتنی است در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۴۱ نفر به میز خدمت بهزیستی استان مراجعه کرده اند.
نظر شما